کمپین «جام جهانی در تاسوعا و عاشورا ممنوع»

می خواهند غیرت ابالفضلی را از جوانانمان بگیرند... ما نمی گذاریم

کمپین «جام جهانی در تاسوعا و عاشورا ممنوع»

می خواهند غیرت ابالفضلی را از جوانانمان بگیرند... ما نمی گذاریم

با تصویب جام جهانی و تلاش ناکام رئیس فدراسیون فوتبال و تسلیم بودن در مقابل تصمیمات اتخاذی از سوی مسئولان AFC و رئیس فیفا، میخواهند حرمت شکنی تاسوعا و عاشورا در ایران اسلامی رخ دهد و ما را از غیرت ابالفضلی‌مان دور کنند.

بایگانی

یه پیشنهاد خنده دار از آقای تاج

جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۰ ب.ظ

آقای تاج!

با سلام

در پیشنهادی که برای بازی در شب تاسوعا داده بودید «مبنی بر اینکه قبل از بازی مداح می آوریم و جلسه را با ذکر اباعبدالله شروع می کنیم» پارادوکسی وجود دارد و آن اینکه بر فرض که همه جوانا در ورزشگاه اشک ریختند ولی آیا برای تشویق تیم ملی هم سینه می زنند یا با صدای غم آلود تشویقشان می کنند؟؟؟

مطمئناً تماشاگران عزیز برای روحیه دادن به بازیکنان تیم ملی، تشویقی با شور و هیجان و شادی را بر تشویق بی انگیزش ترجیح می دهند و چه بسا در شب تاسوعای حسینی کف بزنند و بی خیال ارزش های انسانی ایرانیان شوند.


پارادوکس دومی هم وجود دارد و آن اینکه بر فرض اینکه تیم ملی برنده مسابقه باشد، از منِ جوان چه انتظاری دارید جز اینکه به بالا و پایین بپرم و ابراز خوشحالی کنم؟؟؟

آیا این مسخره و خنده دار نیست که در یک شب و طی نود دقیقه، ابتدا اشک بریزم بر غربت و وفای ابالفضل العباس و در انتها خوشحالی کنم و کف بزنم و شادی کنم؟؟؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی